Thursday 16 March 2017

Tips Kekal Cergas Sepanjang Perjalanan/Travel


Jalan jauh atau travel memang memenatkan lagi-lagi jika ada anak kan. Anak meragam nak susu,nak berak,nak makan lah,mana lagi nak urus diri sendiri memang boleh stress jalan jauh(keluar mak singa tau..hahah),bila sampai destinasi badan dah rasa macam zombie,memang takde tenaga langsung. Saya memang faham dengan masalah ini sebab saya pun pernah mengalaminya.

Disini saya kongsikan pengalaman saya menggunakan suplemen shaklee untuk kekal cergas dan bertenaga sepanjang perjalanan.

Antara suplemen yang wajib saya bawa sepanjang perjalanan ialah :



Cinch® Energy Tea Mix. Boleh bancuh macam biasa saja, tak perlu nak gula bagai. Kalau nak sedap, bancuh dengan Performance® Natural Orange. Gabungan Cinch® Energy Tea Mix bersama Performance membantu anda bertenaga dan tidak mengantuk! Antara sebab kita jadi mengantuk adalah kurangnya cecair dalam badan. Pure Hydration Drink ni, mempunyai kadar natrium yang rendah dan mempercepat kadar penyerapan cecair dalam tubuh sekaligus kita akan dapat mengatasi masalah dahaga. Ianya bersifat isotonik dan mudah diserap, dan sekaligus kita akan lebih cergas. 

Bila jalan jauh mesti badan rasa lenguh-lenguh kan. Untuk elak daripada sakit badan berlarutan, wajib ambil ostematrix. Bukan itu sahaja,ostematrik bantu kita dapatkan tidur yang lena walaupun hanya sekejap tau. 

Dengan adanya suplemen ni sedikit sebanyak dapat membantu saya dan suami kekal cergas disamping menguruskan ragam anak-anak sepanjang perjalanan. Takde lah stress bagai,kita pun tenang je urus anak-anak.

Korang yang suka travel tu meh lah ambik suplemen shaklee ni,bantu korang kekal cergas sepanjang perjalanan. Bila badan cergas dan bertenaga mesti percutian korang lagi bermaknakan. 

Jika anda berminat tentang Suplemen ini bolehlah hubungi saya untuk pembelian.

Anda juga akan diberi tips dan cara pengambilan vitamin yang betul apabila membeli dengan saya.

👧 Joy Dariene Keffrus (1161498)
📩 msg/whatsapp: 0148601038
✍ DM ig : @mummyfadrielaidden
📝FB : Joy Dariene
☎ COD area: IPOH PERAK
📮 POS LAJU SELURUH MALAYSIA

Mahukan harga yang lebih berbaloi,sertai kami sebagai ahli shaklee dan anda akan mendapat tawaran harga yang lebih untung dan jimat.

Yuran pendaftaran hanya RM69 (tidak termasuk kos pos beg kit)

No comments:

Post a Comment