Tuesday 28 March 2017

Produk Kecantikan Kulit Shaklee | Suplemen Semulajadi

Biasa orang lihat ada banyak set kecantikan Shaklee dan sampai tak faham mana satu nak kena ambik kan.

Mari saya terangkan sedikit dan harga juga supaya mudah anda kira bajet dan ikut keperluan diri sendiri.

1. Set Kecantikan keseluruhan @ Vivix Shaklee :

Jika mempunyai bajet yang tinggi boleh la amalkan Vivix, Harga Retail nya RM503.50. untuk dapatkan harga lebih Jimat, anda boleh daftarkan untuk menjadi Ahli dan anda layak mendapat harga yang lebih berbaloi.

Kebaikan :

♡ menjadikan kulit anda lebih muda dan berseri. Bonus untuk anda yang mengamalkan Vivix, anda bukan saja dapat mengekalkan awet muda dan renew sel setiap hari tetapi juga dapat mengekalKan Kesihatan ditahap Optimum. Ini kerana Vivix mampu mencegah daripada penyakit kronik seperti Kanser. Vivix suplement untuk keseluruhan, Kecantikan dan Kesihatan.

Testimoni :


2. Collagen Powder Shaklee


Kebaikan :

♡ kurangkan kedutan dan garis halus.

♡ bantu kulit lebih anjal dan bermaya

♡ menjadikan rambut dan kuku lebih sihat

♡ lembapkan kulit,kurangkan rasa kering

♡ membantu memutihkan kulit

♡ bantu anjalkan payudara

Collagen Powder Shaklee memang terbukti berkesan. Bukan sahaja untuk cantik kekal berseri dan menjadikan kulit licin bersih malah, ianya juga dapat menyembuhkan sakit sakit lutut. Sangat lah di cadangkan untuk mencuba. Memang terbaik! Jika terdapat bekas2 jerawat atau kesan parut yang menganggu kelicinan dan kehalusan kulit maka memang patut try collagen ni. Highly recommended! jika gabungkan Vivix dan Collagen memang la meletop Wow nanti.

Harga Retail untuk Collagen Powder Shaklee:

Sekotak ada 15sachet, rm315.88

Testimoni :



3. Set Kecantikan Medium:

Untuk bajet medium, boleh la amalkan


Esp antara produk hot yang menjadi kegemaran ramai. Sebab ESP ni bukan sahaja untuk kecantikan, malah untuk kurus pon boleh.

ESP ni buat kulit kita remaja tau..haaa siapa yang tak suka kann..Ia merangsang pembentukan semula kulit dan otot, mengurangkan kedutan,agen anti-penuaan,mengembalikan keanjalan kulit dan kepejalan otot, percepatkan sembuhan luka dan mengurangkan kesan parut.

VITAMIN C mengikat kuat kolagen dalam badan kita so kita akan rasa sentiasa muda, anjal, tegang & cerah. Banyak manfaat tau vitamin C ni. Antaranya menCERAH,meLEMBUTkan & mengANJALkan kulit.

KENAPA saya kata ia memang TERBAIK & TIADA pada Vitamin C brand yg lain..?? Sebab berupaya memberi perlindungan berkekalan jam demi jam dengan menggunakan SISTEM PERLEPASAN BERKEKALAN di dalam badan, ini sudah dicop Shaklee dan dipatenkan!!! Tidak akan sama dengan jenama lain..

Vitamin B for beauty 😊

Sebab vitamin B Complex ni ada asid folic yang sangat penting untuk semua wanita. Lagi-lagi yang sedang mengandung.

Orang kata kalau kita stress wajah kita akan cepat berkedut kan? haa dekat sini B complex bantu untuk melawan tekanan. Ia memastikan kesihatan fungsi saraf, sekaligus meredakan sakit kepala, tekanan, kemurungan dan insomnia.

B Complex juga membantu kulit daripada cahaya matahari. Kalau nak tahu, salah satu punca kulit kusam adalah kerana terlalu banyak terdedah pada sinar uv. Kulit ni kalau dah kusam, memang ambil masa lama la kan nak pulihkan balik..

Selain itu, B Complex juga membantu dalam melancarkan perjalanan darah. Kita semua tahu kan perjalanan darah yang baik akan menampakkan wajah lebih muda. Sebab tu lah kalau yang rajin buat rawatan muka atau facial tu, rawatan terakhir yang tukang urut tu akan buat ialah membantu merangsang perjalanan darah.

Kenapa banyak yang suka Vitamin E Shaklee ni??

Sangat terbaik melawan kesan penuaan,anti-oksidan yang powerful,meningkatkan keanjalan kulit & memudarkan parut. Bonus tambahan dapat mencegah kanser seperti kanser payudara & prostat.

Harga Retail set kecantikan medium ni ialah RM468.74

Testimoni :





Jika anda kekurangan bajet boleh hubungi saya untuk dapatkan vitamin apa yang sesuai dengan masalah kulit anda. Jangan risau saya akan suggestkan vitamin mengikut bajet anda.

Untuk mendapat kulit yang sihat kena mulakan penjagaan dari dalam kan. Memang dah ramai terkena dengan #shakleeeffect ni tau. Tak rugi tau !!

Bolehlah hubungi saya untuk pembelian.

Anda juga akan diberi tips cara pengambilan vitamin yang betul.

👧 Joy Dariene Keffrus (1161498)
📩 msg/whatsapp: 0148601038
✍ DM ig : @mummyfadrielaidden
📝FB : Joy Dariene
☎ COD area: IPOH PERAK
📮 POS LAJU SELURUH MALAYSIA

Mahukan harga yang lebih berbaloi,sertai kami sebagai ahli shaklee dan anda akan mendapat tawaran harga yang lebih untung dan jimat.

Yuran pendaftaran hanya RM69 (tidak termasuk kos pos beg kit)

No comments:

Post a Comment