Saturday 4 March 2017

Kekal Cantik & Menawan Semasa Hamil



Selain masalah kesihatan yang lain ada satu cabaran besar lagi buat ibu hamil. Apakah itu?... Haaa masalah jerawat lah.. Masalah jerawat memang tidak asing lagi bagi orang yang hamil,kerana ia terikat dengan perubahan hormon. Semasa mengandung, badan akan menghasilkan hormon, dan badan anda akan sentiasa berubah,lantas memberi kesan pada penampilan, terutama kepada kulit.

Hormon ibu hamil ni berbeza-beza mengikut orang ada yang bila hamil kulit jadi cantik dan berseri-seri. Ada pula yang kulit teruk berjerawat (saya antaranya 😂). Jeles tau bila nampak ibu2 mengandung yang lain muka berseri-seri je. Tengok diri sendiri alahai,kulit muka kusam,jerawat sini sana,dah lah jerawat besar-besar sampaikan lobang hidungku pun menjadi tempat pujaan si jerawat batu 😂..tak suka tak suka tau. Tapi itu kisah dulu-dulu sebelum kenal shaklee lah.

Bila hamil ni bab pemilihan suplemen dan set kecantikan kena lah hati-hati,pilih yang 100% dari bahan semulajadi jangan main reda je. Kot-kot terpilih yang ada bahan kimia ke,tinggi merkuri ke,bayi dalam kandungan juga terjejas...

Haaah...Memperkenalkan SET IBU HAMIL SHAKLEE,selain membantu mencukupkan nutrisi ibu dan bayi dalam kandungan set ini juga dapat mengekalkan kecantikan kulit sepanjang anda hamil. Set ni sudah lengkap dan memadai untuk ibu hamil, yang penting amalkan dengan konsisten ya. Hasilnya, ibu SIHAT, BERTENAGA dan CANTIK sepanjang tempoh kehamilan.



Jangan risau Set ini tidak menjejaskan perkembangan bayi dalam kandungan anda kerana produk shaklee 100% adalah dari bahan semulajadi sahaja. Dan semua vitamin Shaklee mendapat pengiktirafan halal oleh Islamic Services of America (ISA) sebuah badan yang diiktiraf oleh JAKIM. Boleh rujuk sijil halal di bawah.



Jika anda berminat tentang Set Ibu Hamil Shaklee bolehlah hubungi saya untuk pembelian. Anda juga akan diberi tips dan cara pengambilan vitamin yang betul apabila membeli dengan saya.

👧 Joy Dariene Keffrus (1161498)
📩 msg/whatsapp: 0148601038
✍ DM ig : @mummyfadrielaidden
📝FB : Joy Dariene
☎ COD area: IPOH PERAK
📮 POS LAJU SELURUH MALAYSIA

Mahukan harga yang lebih berbaloi,sertai kami sebagai ahli shaklee dan anda akan mendapat tawaran harga yang lebih untung dan jimat.

Yuran pendaftaran hanya RM69 (tidak termasuk kos pos beg kit)

No comments:

Post a Comment