Wednesday 7 December 2016

Simptom-simptom Fibriod Para Wanita Perlu Tahu

FIBROID ini adalah pertumbuhan abnormal tisu-tisu rahim (myometrium). Fibroid ini pada awalnya tidak mendatangkan kesakitan dan sebab itulah ramai wanita yang tidak sedar mereka mempunyai masalah fibroid. Sehinggalah ketumbuhan fibroid membesar dan menyebabkan sakit di bahagian perut yang melampau serta darah haid yang berlebihan.

7 Simptom Fibroid Yang Perlu Di Ketahui Elak Rahim Dibuang.

1) Pendarahan HAID yang banyak dan berlebihan serta berketul-ketul dalam waktu yang panjang. Tetapi, jika anda mengalami masalah haid yang sedikit pun kena berwaspada juga.

2) Sakit dan tidak selesa di bahagian bawah abdomen

3) Kerap Kencing. Kedudukan rahim yang berdekatan dengan pundi kencing menyebabkan sebarang pertumbuhan akan menekan pundi kencing

4) Perut yang Membuncit dengan ketara seolah-olah mengandung

5) Sengugut Yang Teruk

6) Masalah Kesuburan. Wanita yang Lewat Berkahwin dan sekian lama berkahwin namun belum dikurniakan zuriat. Jalani pemeriksaan doktor untuk mengetahui samada terdapat pertumbuhan atau masalah di rahim

7) Sakit Ketika Mengadakan Hubungan Kelamin
Rawatan Untuk Pesakit Fibroid

Diingatkan Fibroid ini bukanlah kanser dan hanyalah pertumbuhan yang tak normal di bahagian rahim. Doktor biasa sarankan pesakit menjalani pembedahan untuk membuang ketumbuhan jika terdapat masalah yang mengganggu sistem badan dan mendatangkan rasa sakit kepada pesakit.

Rawatan Alternatif Kepada Pesakit Fibroid
Rawatan Altenatif boleh dicuba. Bukan untuk menidakkan rawatan doktor cuma ini ialah ikhtiar kita. Manalah tahu serasi. Sebab itu saya amat sarankan pengambilan vivix ni untuk pesakit fibroid kerana mampu mengecutkan ketumbuhan fibroid tanpa perlu menjalani prmbedahan. Bagus tak?

Vivix shaklee berfungsi membaiki pulih sel-sel DNA yang telah rosak seperti ketumbuhan abnormal dalam rahim @ fibriod.

Antara testimoni pesakit fibriod yang menggunakan Vivix Shaklee :





Jangan malu jangan segan untuk hubungi saya. Anda akan diberi info lanjut mengenai produk ini serta konsultasi secara ekslusif. Anda juga boleh mendapatkan harga ekslusif untuk produk ini melalui saya.

Duit boleh dicari, tetapi rasa SIHAT itu ‘MAHAL’ harganya.

👧 Joy Dariene Keffrus (1161498)
📲 msg/whatsapp: 0148601038
✍ DM ig : @mummyfadrielaidden
📱FB : Joy Dariene
☎ COD area: IPOH PERAK
📮 POS LAJU SELURUH MALAYSIA

Anda berminat untuk menjadi pengedar Shaklee?
Dengan kualiti produk yang terjamin, saya memerlukan pengedar untuk memenuhi keperluan di setiap pelusuk negeri termasuk negara jiran seperti Indonesia, Singapura dan Brunei.
Jom sertai kami bersama Shaklee.


No comments:

Post a Comment