Sunday 4 December 2016

Sioknya Kelas Supermom Extended Tour Utara

Saya sangat bertuah kerana berpeluang menyertai kelas #supermomextendedtourutara yang sangat ohsem. Dapat berkenalan dengan lebih rapat lagi dengan leader-leader yang hebat khususnya Master Hadhatina & MKB. Walaupun mereka ini sudah bergelar Master (rank tertinggi dalam bisnes shaklee) tapi mereka langsung tak sombong tau,mereka sangat-sangat humble dan peramah. Inilah juga satu perkara dalam bisnes shaklee yang saya suka,kebanyakkannya mereka yang sudah bergelar Master langsung tak sombong dan tak kedekut ilmu.

Begitu juga dengan leader-leader yang lain,jumpa kali pertama tapi rasa macam sudah kenal lama.

Tidak lupa juga Master Nana & suami yang sudi memberi perkongsian yang sangat membina. Kalau anda nak tau,Master Nana adalah master termuda dalam shaklee pada suatu ketika dulu,dan sekarang anak didiknya pula adalah Master yang termuda (24 tahun) dalam malaysia dan dunia. Hebat kan!

Tidak rugi datang kelas seperti ini. Semangat pun semakin berkobar-kobar untuk naik rank.

Jika anda diluar sana yang sedang mencari-cari bisnes yang terbaik,apa kata sertai kami dalam shaklee..tak tau berbisnes!!...jangan risau kami boleh membantu anda asalkan anda punya keyakinan yang tinggi untuk berjaya.

Jangan malu jangan segan hubungi saya.

👧 Joy Dariene Keffrus (1161498)
📩 msg/whatsapp: 0148601038
✍ DM ig : @mummyfadrielaidden
📝FB : Joy Dariene

No comments:

Post a Comment