Tuesday 14 March 2017

SUPLEMEN WAJIB SEMASA TRAVEL

Hai,salam ceria pembaca-pembaca sekalian. Hari tu saya ada kongsikan tips travel bersama anak kecil kan. Sekarang saya kongsikan pula suplemen wajib dibawa semasa travel pula.

Kenapa perlu ada suplemen ni?

Biasalah, sediakan payung sebelum hujan. Kita kan tak tau bila kita atau anak kita nak demam ke, batuk ke, selsema ke. Malahan suplemen juga bantu kita kekal cergas sepanjang perjalanan yang jauh. Betul tak. So vitamin ni sebagai mini first aid kita lah.

Antara suplemen yang wajib dibawa bila nak berjalan jauh atau travel ialah :


Ostematrik - Bila travel ni mesti badan rasa lenguh-lenguh,sakit pinggang,sakit belakang lah kan. Elok sangatlah korang ambik ostematrik ni bantu kurangkan lenguh-lenguh badan dan sakit belakang,kan kita duduk lama-lama dalam kereta/bas/kapal. Takde lah lemau je badan kita masa travel.


Perfomance Drink - Sebagai pengganti kepada minuman isotonik lain yang berkarbonat dan gula berlebihan. Mengapa anda perlu berkata YA kepada PD Shaklee? Bebas gas atau tidak berkarbonat. Kurang kandungan gula (less sugar). PD mempunyai kadar natrium yang rendah dan mempercepat kadar penyerapan cecair (elektrolit) dalam tubuh sekaligus anda akan mengatasi masalah dahaga – KURANG HAUS! Bersifat isotonik iaitu minuman ini mempunyai jumlah kepekatan karbohidrat yang sama dengan darah kita. Kesannya ia akan mudah diserap dan sekaligus meningkatkan kadar gula di dalam darah dan impaknya- tubuh anda LEBIH CERGAS dan KURANG PENAT!


Nutriferon - Yelah korang dah jalan jauh mesti terdedah dengan macam-macam penyakit berjangkit kan. Nutriferon ni mampu merangsang dan mempertingkat sistem imun tubuh, melindungi daripada influenza (melindungi tubuh daripada virus, mikrob termasuk selsema, flu, alergi, inflamasi dan influenza) . Takdelah semasa travel anak-anak sakit,korang sekali pun sakit,takde makna travel gitu..hihi

*Perfomance Drink dan Nutriferon ni semua golongan pun boleh ambik,cara ambik pun senang. Letak dalam botol air mineral sahaja.

Anda dah ada suplemen wajib a.k.a mini first aid semasa travel? Kalau belum ada wasap saya untuk dapatkan sekarang juga!

Anda juga akan diberi tips dan cara pengambilan vitamin yang betul apabila membeli dengan saya.

👧 Joy Dariene Keffrus (1161498)
📩 msg/whatsapp: 0148601038
✍ DM ig : @mummyfadrielaidden
📝FB : Joy Dariene
☎ COD area: IPOH PERAK
📮 POS LAJU SELURUH MALAYSIA

Mahukan harga yang lebih berbaloi,sertai kami sebagai ahli shaklee dan anda akan mendapat tawaran harga yang lebih untung dan jimat.

Yuran pendaftaran hanya RM69 (tidak termasuk kos pos beg kit)

No comments:

Post a Comment