Thursday 4 May 2017

Iktihar Hamil Dengan Vivix Shaklee



Entry kali ni agak sensitif sikit tapi rasa bersalah pula jika saya tidak kongsikan perkara baik ni. Entry kali ni saya kongsikan cara iktihar hamil,khas untuk pasangan yang belum dikurniakan cahaya mata.

Perkara pertama yang harus pasangan suami isteri lakukan ialah :

Buat pemeriksaan kesihatan

Bagi yang mengalami kesukaran untuk hamil, pastikan kedua-dua pasangan suami dan isteri membuat pemeriksaan kesihatan. Ini kerana, masalah kesuburan bukan sahaja di alami oleh isteri, kadang kala masalah kesuburan juga di alami oleh para suami. Dalam masa yang sama jangan sesekali menuduh pasangan atas perkara yang berlaku.

Makan makanan berkhasiat

Makanan yang berkhasiat akan memberikan kesuburan kepada badan. Pastikan sentiasa makan makanan seimbang dan sentiasa menjaga berat badan anda. Orang yang mempunyai berat badan berlebihan juga boleh menjadi faktor kurang kesuburan. Sentiasa bersenam secara konsisten untuk menjaga kesihatan badan.

Banyak kaedah yang boleh dicuba untuk mendapatkan anak. Antaranya ialah pengambilan suplemen.

Suplemen penting bagi mengekalkan kesihatan kedua-dua pasangan,justeru meningkatkan lagi peluang untuk hamil. Pengambilan suplemen Vivix Shaklee antara salah satu kaedah yang telah banyak membantu pasangan untuk mendapatkan zuriat.

Bagaimana Vivix memperbaiki masalah KESUBURAN ?

Ok. Mula-mula, kita perlu tahu yang Vivix Shaklee ni mengandungi Resveratrol yang sangat tinggi. Ia bertindak sebagai anti-oksidan yang kuat bagi melindungi sel-sel badan kita daripada rosak. Antara punca yang boleh merosakkan sel adalah pemakanan, alam sekitar yang tercemar, stress dan sebagainya. Vivix Shaklee juga sangat unik kerana mempunyai satu mekanisme yang mampu memperbaiki sel2 yang abnormal, telah teroksida atau rosak.

Fungsi Resveratrol itu tadi juga adalah melindungi telur yang belum atau hampir atau sudah matang. Apabila telur yang 'dilindungi' ini selamat daripada menjadi rosak, ianya mempunyai peluang yang lebih tinggi untuk hamil.

Kesimpulannya, Vivix juga membantu meningkatkan kesihatan lelaki dan wanita dengan meningkatkan lagi kualiti benih telur, memanjangkan jangka hayat telur dan sekaligus meningkatkan peluang untuk disenyawakan.

Antara testimoni :





Jika anda berminat dengan Vivix ini bolehlah hubungi saya untuk pembelian.

Atau boleh KLIK DI SINI

Anda juga akan diberi tips dan cara pengambilan vitamin yang betul apabila membeli dengan saya.

👧 Joy Dariene Keffrus (1161498)
📩 msg/whatsapp: 0148601038
✍ DM ig : @mummyfadrielaidden
📝FB : Joy Dariene
☎ COD area: IPOH PERAK
📮 POS LAJU SELURUH MALAYSIA

Mahukan harga yang lebih berbaloi,sertai kami sebagai ahli shaklee dan anda akan mendapat tawaran harga yang lebih untung dan jimat.

No comments:

Post a Comment