Friday 5 May 2017

Bagaimana Vivix Membantu Pesakit Stroke Pulih?



Sebelum itu kita kenali dulu apa itu STROKE?

Stroke adalah punca kematian ketiga terbesar di Malaysia. Penyakit jantung dan kanser ditangga pertama dan kedua. Setiap tahun, dianggarkan 40,000 rakyat Malaysia mengalami strok. Sesiapa sahaja boleh mengalami strok, termasuk kanak-kanak. Namun, kebanyakan kes menimpa orang dewasa.

Apakah stroke?

Stroke adalah serangan otak dan terjadi apabila bekalan darah ke otak terganggu. Otak adalah pusat saraf tubuh, mengawal setiap yang kita lakukan atau fikirkan, di samping mengawal fungsi-fungsi automatik seperti pernafasan.


Untuk berfungsi, otak memerlukan bekalan darah berterusan yang membawa oksigen dan nutrien yang amat penting. Apabila saluran darah di dalam otak anda pecah ataupun tersumbat, bekalan darah akan terhenti dan sel-sel otak akan kekurangan oksigen dan nutrien.

Bahagian otak itu mula mati. Anda mengalami stroke. Dengan pantas, Dengan senyap. Kerosakan otak menjejaskan deria-deria anda, pertuturan dan pemahaman bahasa.


Siapakah yang berisiko dan tanda-tanda stroke.

Bagaimana Vivix Membantu Pesakit Stroke?


1. Vivix membantu mengaktifkan semula sel-sel yang terlibat dalam pengawalan genetik utama yang merosot dan menggalakka sel menjadi sihat semula.

2. Ramuan Vivix juga adalah 10 kali lebih kuat dari Resveratrol (kandungan yang ada dalam anggur Muscadine) yang sangat membantu keutuhan sel dan meningkatkan hayat sel

3. Vivix membantu melindungi dan memperbaiki sel dari peringkat DNA yang rosak, mati dan tidak normal akibat serangan berjuta-juta perosak setiap hari.

4. Vivix membantu menurunkan paras kolesterol dalam darah dan menghalang pengoksidaan kolesterol LDL (kolesterol jahat). Oksidasi LDL ini yang akan menyebabkan serangan kardiovaskular / jantung.

5. Ramuan vivix sangat tinggi anti-oksidan yang membantu menguatkan sistem pertahanan tubuh.

6. Ramuan 4 jenis bahan utama Vivix menggalakkan pertumbuhan semula mitokondria (penjana tenaga) dalam setiap sel tubuh kita.

7. Ramuan Vivix sangat membantu dalam pengawalan tekanan darah, menurunkan kolesterol malah membantu dalam mengekalkan berat badan ideal.

8. Ekstrak purple carrot membantu dalam kesihatan salur darah dan platlet yang berkebolehan mengurangkan risiko penyakit koronari jantung.

9. Ekstrak Elderberry pula membantu dalam perlindungan tubuh terhadap penyakit kardiovaskular, stroke dan serangan jantung.

Sini saya sertakan testimoni mereka yang berjaya pulih dari stroke dengan iktihar Vivix Shaklee.

Justeru, adakah anda hanya berdiam diri dan termenung tanpa tindakan? Berusahalah dan cubalah rawatan alternatif ini untuk kesembuhan.

Sesungguhnya tiada yang lebih membahagiakan selain melihat insan yang tersayang kembali sihat dan mampu mengukir senyum.

Jika anda berminat dengan Vivix ini bolehlah hubungi saya untuk pembelian.

Atau boleh KLIK DI SINI untuk pembelian secara ONLINE.

Anda juga akan diberi tips dan cara pengambilan vitamin yang betul apabila membeli dengan saya.

👧 Joy Dariene Keffrus (1161498)
📩 msg/whatsapp: 0148601038
✍ DM ig : @mummyfadrielaidden
📝FB : Joy Dariene
☎ COD area: IPOH PERAK
📮 POS LAJU SELURUH MALAYSIA


Mahukan harga yang lebih berbaloi,sertai kami sebagai ahli shaklee dan anda akan mendapat tawaran harga yang lebih untung dan jimat.

No comments:

Post a Comment