Sunday 6 November 2016

Kisah Saya & Shaklee

Cerita saya.

Mula kenal shaklee masa hamil anak ke 2(FARRIEL AIDDEN) Makan vitamin B complex,Chew Vita C yg ni ambik sebab langsung tidak dapat telan vitamin klinik. Juga Peppermint Ginger Plus - selalu kembung perut,pedih ulu hati,muntah2. Lepas ambik ni morning sickness adalah kurang sikit.

Makan suplemen shaklee sampai lah bersalin,tiba2 terdetik di hati kenapa tidak mau buat bisnes,sudah rasa kebaikan shaklee kenapa tidak share sama orang ramai kan. So bermula lah saya sebagai pengedar sah shaklee.

Mula2 mmg malu takut dan kurang keyakinan bila ada customer tanya. Tapi selepas dapat banyak tips2 dari upline dan super upline,perasan malu takut dan kurang keyakinan pun hilang. Bila COD pun no hal fast to fast sama customer..hihi

Selepas ini saya akan teruskan berkongsi tentang kebaikan suplemen shaklee dengan orang ramai.

Jika anda ingin merasa sendiri kehebatan suplemen shaklee,jangan malu2 hubungi saya. Ingin jana pendapatan dengan shaklee pun jangan segan hubungi saya juga 😉

Saya si PENGEDAR SHAKLEE

📩 msg/whatsapp: 0148601038
✍ DM ig : @mummyfadrielaidden
📝FB : Joy Dariene
☎ COD area: IPOH PERAK
📮 POS LAJU SELURUH MALAYSIA

No comments:

Post a Comment