Wednesday 14 September 2016

Ruam Panas Pada Bayi Cepat Hilang Dengan Krim Herbal Blend.

Sesambil susukan anak sesambil tu saya karang blog,inilah kerja saya sebagai WAHM.
Best kan. Tapi mencabar juga tau kerja dekat rumah ni,bukan lah 24 jam pegang handphone & buka lappy,ada masanya sibuk uruskan anak-anak juga.

Eh sebenarnya bukan tu nak cerita,ini nak bagitau tentang krim serbaguna ni namanya Herbal Blend.
Pernah dengar tak?...mesti pernah kan,sebab krim ni kesukaan ramai tau.

First time pakai krim ni untuk hilangkan ruam panas si adik (2nd son),masa tu dia baru sebulan lahir. Memandangkan cuaca sangat panas maka timbullah banyak ruam panas dekat muka dan badan si adik.

Si adik pun tak selesa bila berpeluh,gatal-gatal kot kan. Tidur tak selesa balik-balik terjaga. Langsung terus saya beli krim hb ni sapu nipis-nipis dekat muka dan badan si adik,and amazing ruam panas tu pun hilang. Of cos lah happy kan,anak pun tidur lena mamy pun dapat rehat kan..hehe

Bukan tu saja tau,saya juga sapukan krim ni pada kulit kering si abang(first son) .. Si abang ni kurang minum air itulah kulit dia kering. Hari-hari sapukan krim ni dekat badan si abang,seminggu kemudian kulit si abang semakin baik takde lah kering sangat.

Ada lagi,sebab kan baru melahirkan si adik kulit perut jadi hitam dan berbekas (strecthmark orang putih panggil) saya sapu kan lah krim hb ni,tak sedar pula kulit perut saya dah ok. Tengok2 je dah ok.

Banyak lagi kegunaan krim ni tau,contohnya :

☆Gatal-gatal
☆Ekzema
☆Bekas gigitan nyamuk
☆Jerawat Batu
☆Losyen badan untuk dapatkan kulit licin


Setiub krim ni hanya rm37.50 je tau. Murah kan.

Antara Testimoni :

"Ruam lampin teruk 80% sembuh"

"Tumit kaki pecah hilang & lembut jadinya"

"Bengkak,Gatal Allergik cepat surut
dengan Herbal Blend"

"Bibir kering akibat panas badan
hilang lepas sapu krim 
Herbal Blend"

""Kulat air celah kaki hilang
selepas sapu krim Herbal Blend"


Berminat dengan krim ni atau vitamin shaklee yang lain boleh lah hubungi saya :

👧 Joy Dariene Keffrus (1161498)
📩 msg/ws : 014.860.1038
✒ dm ig : @mummyfadrielaidden
📱 FB : Joy Dariene
☎ COD area : Ipoh Perak
📦 Pos Laju Seluruh Malaysia

Anda juga boleh membuat pembelian secara online menggunakan kad kredit/debit kad.

Hanya KLIK DI SINI


Yuran pendaftaran hanya RM69 SAHAJA !



No comments:

Post a Comment