Wednesday 1 February 2017

Rawatan Slip Disc Tanpa Pembedahan

Apa itu slip disc?

Slipped disc secara ringkas bermaksud tulang belakang yang “teralih” atau “mengelongsor dari kedudukan asal. Ini disebabkab oleh gel antara tulang yang berfungsi menyerap tekanan telah bocor seterusnya mengakibatkan alihan.

Apabila ini terjadi, tulang akan menekan pula saraf-saraf yang mengawal anggota badan seperti kaki, tangan dan leher. Kesakitan melampau menyebabkan anggota badan menjadi kebas dan pergerakan akan terbatas.


Jika anda mengalami sakit belakang yang berpanjangan segera lah berjumpa dengan doktor,jika tidak dirawat dengan segera boleh menyebabkan badan lumpuh.

Selain mendapat rawatan dari doktor anda boleh iktihar dengan Suplemen Shaklee.

Disini saya kongsikan Suplemen Shaklee yang boleh mengurangkan kesakitan Slip Disc.

OSTEMATRIX – Sumber kalsium yang penting untuk kesihatan tulang,otot dan ligament istimewanya Ostematrix dari Shaklee ini kerana lengkap dengan magnesium dan Vitamin D. Magnesium membantu penyerapan kalsium dan membantu menguatkan tulang. Vitamin D merangsang penyerapan kalsium dengan optimum.

OMEGA GUARD – Mengurangkan inflamasi atau radang akibat sakit sendi. Bertindak sebagai pelincir pada sendi.

VIVIX - Merupakan agen anti penuaan di mana menjaga keanjalan struktur cakera tulang belakang dan mengurangkan risiko Slipped Disc. Menyokong kesihatan sendi dan menyokong kesihatan menyeluruh. VIVIX merupakan formulasi TERUNGGUL dari Shaklee yang membantu kesihatan dengan 4 mekanisme tindakan. Ia juga memperbaiki sel seawal peringkat DNA lagi. 

Jangan biarkan kesakitan anda berlanjutan sehingga membataskan aktiviti harian anda. Jika dibiarkan anda mungkin bertambah sukar untuk bergerak dan berjalan.

Testimoni :



Untuk dapatkan Set Slip Disc ini, anda boleh terus menghubungi saya atau klik sahaja pada icon dibawah.




Pertanyaan lanjut boleh hubungi saya :

 Joy Dariene Keffrus (1161498)
 msg/whatsapp: 0148601038
✍ DM ig : @mummyfadrielaidden
 FB : Joy Dariene
☎ COD area: IPOH PERAK
 POS LAJU SELURUH MALAYSIA

Anda berminat untuk menjadi pengedar Shaklee?
Dengan kualiti produk yang terjamin, saya memerlukan pengedar untuk memenuhi keperluan di setiap pelusuk negeri termasuk negara jiran seperti Indonesia, Singapura dan Brunei.
Jom sertai kami bersama Shaklee.

No comments:

Post a Comment