Sunday 8 January 2017

Cara Pantas Redakan Selsema Dan Batuk Orang Dewasa

Beberapa hari yang lepas saya kena selsema dan batuk. Bila dah batuk-batuk tu confirm la sakit tekak,kepala pun dah ting tong. Kalau daku bujangan lah memang tido je la kerjanya,tapi dah jadi mak-mak ni walaupun sakit kena gagahkan juga buat kerja.

Jadi nak di pendekkan cerita saya trus telan Vitamin C Shaklee,memang setiap hari ambik tapi bila sakit saya upkan lagi pengambilan seharian.

Lepas 2 hari tu baru perasaan selsema dan batuk pun dah hilang,memang tak sedar dah sembuh. Dak kah best tu.

Ini memang cara pantas saya redakan selsema dan batuk. Tak payah lagi telan panadol bagai atau ubat lain,telan Vitamin C Shaklee je. Lagi selamat idak..hihi

Kenapa saya pilih Vitamin C Shaklee ?

✔Murah dan jimat,1 botol ada 180 biji Vitamin (yang ni mmg saya setuju,sy beli vitamin ni bulan sept 2016,sampai skg jan 2017 masih banyak lagi)

✔ 1 tablet Vit C bersamaan 7 setengah biji oren

✔ Berkualiti dan selamat

Dihasilkan dari buahan yang terpilih dan ditanam secara organik. Tidak ada sumber bahan kimia atau beracun. Selamat. Berkesan. Semulajadi.

Apa tunggu lagi???
Dapatkan Vitamin C anda HARI INI JUGA!!.

Pertanyaan lanjut boleh hubungi saya. KONSULTASI PERCUMA diberi jika anda membeli dari saya.

👧 Joy Dariene Keffrus (1161498)
📩 msg/whatsapp: 0148601038
✍ DM ig : @mummyfadrielaidden
📝FB : Joy Dariene
☎ COD area: IPOH PERAK
📮   POS LAJU SELURUH MALAYSIA

Ingin mendapatkan supplemen yang sesuai untuk anda dan keluarga?

Ingin menjana pendapatan 4-5 angka sebulan dengan hanya duduk di rumah?

Hubungi saya untuk:

FREE CONSULTATION, AFFORDABLE PRICE

                                  &

BUSINESS OPPORTUNITY WITH SHAKLEE

No comments:

Post a Comment