Thursday 30 March 2017

Tips Kulit Cantik,Sihat Tanpa Jerawat Dengan Set Cantik Shaklee

Cantiknya kulit Jun Ji Hyun 😍

Siapa yang tak nak kulit cantik,sihat tanpa jerawat kan. Lagi-lagi kaum wanita ni. Bukan lah nak menunjuk-nunjuk tapi korang faham-faham la bila kulit kusam dan berjerawat rasa diri ni kurang keyakinan kan. Nak dapat kulit yang cantik dan sihat bermula dari diri kita sendiri juga.

Tips yang korang kena ikut kalau nak kulit cantik tanpa jerawat !

1) Jangan malas bersenam! Kalau korang tak ada masa, jalan kaki atau turun naik tangga pun tak apa.

2) Makan fast food! Tak boleh sebenarnya walaupun memang kegemaran, kita mesti terima untuk sahut cabaran kulit cantik. Try makan makanan yang segar di dalam menu diet korang. Contoh sayuran dan buah-buahan.

3) Minum banyak air! At least lapan gelas sehari. Ataupun ikut berat badan anda, 25kg bersamaan dengan 1 liter air. Kalau berat korang 50kg so kena minum 2 liter sehari lah.

4) Katakan Tak Nak Pada Rokok dan Alkohol!

5) Sebelum tidur, make sure basuh muka korang supaya bersih dari sebarang makeup dan juga debu. Wajah kotor juga punca jerawat bermaharajalela..hihi

6) Sekali sekala manjakan kulit kita. Ada bajet boleh lah pergi Spa,atau boleh je buat facial kat rumah.

Selain tips di atas ni,korang boleh amalkan suplemen penjagaan kulit dari Shaklee. Nak kulit cantik dan sihat kena lah bermula dari dalam kan. Saya memang pengamal tegar suplemen shaklee sejak tahun 2015. Walaupun kulit takde lah cantik sangat tapi boleh nampak perbezaan yang sangat ketara sebelum ni.

Dulu masa bujang-bujang takde lah banyak sangat jerawat tapi lepas dah kawen dan mengandung alahai muka teruk berjerawat,kulit kusam macam dah beranak pinak gamaknya tapi baru mengandung seorang anak. Tapi syukur lah dapat kenal suplemen shaklee ni sekarang langsung tak berjerawat lagi dah.

Ini lah rahsia untuk kecantikan kulit saya..Esp dan Sr vitamin C Shaklee !

Apa yang best tentang dua suplemen ni?


1. ESP bantu dapatkan kulit gebu dan sihat

Bila dah ambil protein atau ESP, barulah sel-sel ni sihat. Sebab ada protein untuk kekalkan sel kulit sihat. Kulit menjadi cantik, gebu dan berseri-seri apabila ia mendapat khasiat asid amino penting yang diperlukan oleh badan.

2. ESP membantu memudarkan parut pada kulit.
Kulit yang terluka akan membentuk parut. Jika sel kulit kita tak sihat, ia tak dapat ganti sel kulit mati ni dengan yang baru. Sebab tu ia perlu protein atau ESP untuk bina sel kulit baru dan gantikan sel kulit yang mati tu. Kulit pun jadi cantik.

3. ESP mengekalkan tenaga lebih lama, badan lebih cergas.
Disebabkan khasiat ESP juga untuk berikan rasa kenyang lebih lama (GI rendah) dan bertenaga je, secara tak langsung memberikan badan cergas, peredaran darah lebih baik. Justeru kulit pun jadi berseri-seri dan cantik.


1. Membentuk Kolagen - Vitamin C akan membantu merangsang pembentukan kolagen,so kita akan rasa sentiasa anjal, tegang dan cerah.

2. Melambatkan proses penuaan dan menyekat pembentukan pigmen. Pigmen penyebab utama kejadian jeragat. So cara kawal jeragat ialah dengan mengambil Vitamin C setiap hari!

Terdapat satu kajian yang diterbitkan oleh American Journal of Clinical Nutrition, kajian tersebut menguji kaitan antara pengambilan nutrien dengan proses penuaan pada 4025 wanita yang berusia dari 40-74 tahun. Kajian tersebut menunjukkan pengambilan Vitamin C yang tinggi mampu mengurangkan kedutan dan kekeringan kulit. Kulit juga kelihatan lebih baik.

Yang bestnya set ni lelaki perempuan leh amal tau,yang bujang ke dah berkawen pun boleh je. Banyak kebaikan Setp ni bukan untuk kecantikan kulit sahaja tau.

Nak kulit cantik,sihat tanpa jerawat meh lah amalkan set ni. Harga pun berbaloi tau. 100% trusted brand. Belum cuba belum tahu,dah cuba terus jatuh cinta 😍

Testimoni :











Jika anda berminat tentang Set ini bolehlah hubungi saya untuk pembelian.

Atau boleh

BELI DISINI

Anda juga akan diberi tips dan cara pengambilan vitamin yang betul apabila membeli dengan saya.

👧 Joy Dariene Keffrus (1161498)
📩 msg/whatsapp: 0148601038
✍ DM ig : @mummyfadrielaidden
📝FB : Joy Dariene
☎ COD area: IPOH PERAK
📮 POS LAJU SELURUH MALAYSIA

Mahukan harga yang lebih berbaloi,sertai kami sebagai ahli shaklee dan anda akan mendapat tawaran harga yang lebih untung dan jimat.

Yuran pendaftaran RM69 sahaja (Tidak Termasuk Kos Pos Member Kit)

No comments:

Post a Comment